Forum Magic dla Szczecina Strona Główna

Magic dla Szczecina

 

BG AGRO-CONTROL

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Magic dla Szczecina Strona Główna -> Wasze Talie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafał Bednarz
Początkujący



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:33, 27 Maj 2007    Temat postu: BG AGRO-CONTROL

No coz deck juz raczej mocno objechany w kamigawie gdy gral z umezawa jite i radzil sobie swietnie (czemu nie gralem nim na mistrzostwach polski Sad ) a teraz wpadlem na pomyskl mojej wlasnej wersji majac w pamieci jego dobre czasy. Mam nadzieje ze zminicie cos w nim. Moze uda sie by byl bardziej control. Nie wiem czego moze tu brakowac bo nawet nie myslalem nad kartami z future sight. Oto spis podaje go moze ktos zagra nim jak pojade do stanow Very Happy : (w kartach moga byc literowki poniewaz pisze to z glowy)


LAND:
4x Overgrown tomb
4x Llanowar wastes
1x Urborg, tomb of yawgmoth
1x Pandelhaven
4x Swamp
5x Forest

CREATURE:
4x Spectral force
4x Scryb sprite
4x Dark confidant
4x Birds of paradise
4x Ohran viper
3x Hypnotic specter
3x Giant solifuge
3x Elves of deep shadow

OTHER SPELLS:

4x Call of the herd
4x Putrefy
4x Moldarvie cloak

SIDEBOARD:

tego nie podaje bo wszystko zalezy od meta game a to przeciez jest zroznicowane w kazdym miescie.....

deck dziala bardzo dobrze i jak ktos w 2 turze zlapie na stol ohrana a potem slonia i miska 8/8 w 4 to raczje sie sklada szybko...problem czasem stanowi glare of subdual ale nawet w pierwszej grze da sie z tym wygrac bo przeciez nie zawsze podejdzie a po side to juz latwo...controlki pokonuje sie raczej bez problemu i inne napory np boros czy gruul wciagane sa nosem nie mowiac juz po side jak sie z nimi gra bo jest za duzo removalu i raczje napory nie maja szans bez stworkow Twisted Evil ciezko raczje gra sie z kombo deckami (ostatnio zwlaszcza dragonstorm) poniewaz w pierwszej grze nie ma jak powstrzymac komba (zero kontr) a po side sa znikome szanse ale i tak jakis shadow of doubt czy persecute nie zawsze ratuja sprawe....nawet szybkie napieranie NIE ZAWSZE daje oczekiwany efekt....

dlatego prosze o przejrzenie decku i ocene oraz o mozliwe poprawki z waszej strony

pozdrawiam rafał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Ivan
Początkujący



Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:08, 27 Maj 2007    Temat postu:

Bardziej kontrol? czy jest sens? Jedyna poprawka to mogłaby być Dryad Arbor - land kret który jest bardzo milusi przeciwko kontroli. Jak chcesz pójść bardziej w control to mógłbyś wstawić więcej discardu. Funeral Charmy i cruel edykty(choć ten to nie discard) są świetne. i jeszcze wyzywany przez wiele osób - Pooling Venom, którego testowałem i był miodem Very Happy. Ostatnio dużo osób gra deckami które korzystają z grobu, i wretche nie są złą opcją. Jednak co z tą talią bym zrobił to sam nie wiem. Prezentuje solidny napór, i zmiana na więcej elementów kontroli bedzie ksoztem naporu. Ja bym zaczął od zmniejszenia mana curve, bo od konfidantów widać ładnie sie w gębę obrywa.

Kultury mi tu trochę a nie Smile.Na razie zmienione.-Wampir[/i][/b]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rafał Bednarz
Początkujący



Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:08, 27 Maj 2007    Temat postu:

jesli discard to musze rzeczyiscie zrezygnowac albo z kreatur wiec oslabie agro albo z czarow i to tez bardzo oslabi agro...co do driad w postaci landu to sa raczej kiepskim pomyslem poniewaz nic w pierwszej turze przez nie nie zagram a przeciez msuze sie sypac i jak ktos mi ja spali np. shockiem to nie mam many:)poza tym mam inne lepsze stwory niz draidy...mysle ze extirpate bylby nielzym rozwiazaniem ale juz raczej nie zdaze tego przetestewoac:(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bielin
Genialny



Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 13:02, 29 Maj 2007    Temat postu: BG Aggro - Control

wydaje mi sie ze pod Confidanta masz za drogie rzeczy:

4x 5 mana
3x 4 mana
19x 3 mana

co w polaczeniu z odtapowanymi dualami i painami moze spowodowac nagla smierc. zwlaszcza ze grasz TYLKO na 19 landach, wiec confidant ma mniejsze prawdopodobienstwo na dobranie landu, a jak wiemy - confidant jest po to, aby dobierac landy Smile nie probowales Areny ?

z koleji granie na 19 landach - zwlasza z kontrolkami, ktore karaja Cie Wrathami, Damnacjami i Pyroclasmami (taki pyro zabija wszystko procz slonikow, vipera i schabika 8/Cool sprawia ze Twoje AGGRO po takim wyczyszczeniu stolu strasznie slabnie, bo tracisz np. boba i elfa i zostajesz na 2-3 landach. sprubuj dorzucic ze 2 landy

widzialem tez jak ludzie grali Mwonvuli Acid-Moss (destroy land + wyszukaj foresta). robisz tempo (spowalniasz przeciwnika, sam sie rozwijajac, zwlaszcza zed masz malo landow).

Crime-Punishment. na kontrolki jak znalazl - za 4 mana niszczysz wszystkie sygnety - koszt 2 (sam w tym koszcie masz tylko confidanta). ewentualnie Crime z boba (albo dorzuc z 2 temple gardeny albo brushlandy)

no i na koncu - Mana Curve. jets troche do d**y. dropy:
7x 1-mana drop
8x 2-mana drop
19x 3-mana drop
3x 4-mana drop
4x 5-mana drop

przy braku manodajki na pierwszej rece, pierwszy sensowny masz w 3 turze, co przeciwko kontrolkom nie jest zbytnio agresywne. poza tym - procz scryb&force nie masz za bardzo kart, ktore sie kombuja - cos robia razem. masz tez tylko jednego schaba, ktorego bedziesz chcial przepchnac (spectral force). reszta kretow nie stanowi zagroszenia dla kontrolek (sa odpowiednoo szybkie condemny, helixy i chary, poza tym kontrolki tez graja na schabach ktore powstrzymuja Twoj napor). wiec moze pomyslec nad jakims dodatkowym schabem? moze wiecej napasci z powietrza? albo shadow?

mam nadzieje ze skorzystasz z pomyslow i cos dla siebie wybierzesz Smile
pozdroo
Bielin


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Ivan
Początkujący



Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:21, 01 Cze 2007    Temat postu:

"koszt 2 (sam w tym koszcie masz tylko confidanta)"

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Z boba dostaniesz po twarzy za oba CC, nie za jeden wybrany...

A co do driad to one są dobre. Testowałem je. Nie musisz ich wstawiać na start, a przeciwko kontrolkom to jest niekontrowalny kret 1/1 który zawsze może dostać spowrotem cloaka, bądź o zgrozo- młotka, i nie musisz grać 4-ema w decku. Mógłbyś też zesplashować jakiś kolor. Może W? i jest dostęp do watchwolfów, hierarchów , a przedewszystkim aktualnie karcąca wszystkie wogi i damnacje - saffi. Watchwolfy wbrew pozorą naprawde ładnie cisną, ale saffi przy aktualnej ilosci removalu w (choćby szczecińskim)meta, naprawde jest , żeby nie przeklnąć, zaje***stą kartą.Da ona naszemu misiowi/ohranowi, czy komukolwiek innemu kolejne życie, a razem z kolorem W można dodać castigate'y które wyłapią te wogi/damnacje - CZY choćby przeciwko znienawidzonemu przez ciebie Dstormowi - elementy komba, i co za tym idzie, wrzucenie tych kart spowoduje obniżenie mana curve.

PS: Minus areny tutaj jest taki, że nie kuta i jest AŻ o tę jedną czarną mame droższa xD.

EDIT: "reszta kretow nie stanowi zagroszenia dla kontrolek (sa odpowiednoo szybkie condemny, helixy i chary,"
Kontrolka i chary? ;o nie zapominaj o solifugach. Raz jak wejdą to są biczem bożym na kontrole.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bielin
Genialny



Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 19:26, 01 Cze 2007    Temat postu: Deck

"Z boba dostaniesz po twarzy za oba CC, nie za jeden wybrany..."

teraz ja nie wiem o co chodzi Wink jak z boba za 2 cc ? wyjasnij Wink

plus areny jest taki, ze nie ginie od WOGa czy Damnacji Smile w ten sposob moznaby sie licytowac w nieskonczonosc. jednak Arena boli mniej, i nie pokazuje karty. w decku Aggro, konfidant jest niedobry i za bardzo boli. confidant bardziej do jakiegos naporu (np. kiedys bylo takie winnie z czarnym dla konfidantow miedzy innymi)

chary owszem, spalaja jednorazowo kreta o toughnesie 4 (np.slonia). graja w kontrolkach, np. w takich jak ja kiedys gralem (UR badz UGR). zreszta - w mojej wypowiedzi chodzilo glownie o to, ze malych stworkow kontrolka szybko sie pozbywa (w rozmaity sposob) - glowny hate kontrolki maja przeciez na napory.

a co do solifug, owszem, sa one zacne Smile zwlaszcza po wracie albo damnacji. jednak wszechobesny Husar troche przeszkadza, jednak nie jest to nie do obejscia Smile

pozdro
Bielin


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Ivan
Początkujący



Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:48, 02 Cze 2007    Temat postu:

"w decku Aggro, konfidant jest niedobry i za bardzo boli. confidant bardziej do jakiegos naporu"

Przejęzyczenie? Very Happy Aggro i napór to jedno i to samo ;]
I tutaj właśnie jest świetny,jest szybki i to jest jego ogromny plus. Jak ma oberwać damnacją to niech obrywa. Przecież w naporach nigdy nie wystawiasz 100% kretów z łapy na stół jak grasz z deckami co mają mass removal, a jedyny deck który ma aż taką ilość removalu to Wish Rock który i tak ma do przodu z naporami, a najbardziej z takimi naporami co nie mają paleń. Naprawde bob jest świetną kartą. Arena kosztuje aż 3 manny i sam powiedziałeś, a ja sie z tobą zgadzam, że jak nie ma manodajki to jedyną konkretną rzeczą jaką zagrać może to w 3ciej turze spell za 3 mana.

"teraz ja nie wiem o co chodzi Wink jak z boba za 2 cc ? wyjasnij"

CC crime // punishment = 3WB + BG. Ciągając go z confidanta oberwiesz nie za cc crime, ani za cc punishmenta, a za oba jednocześnie. O to mi chodziło Wink A mnie sie wydawało że mówiłeś(a właściwie pisałeś ) że możesz sobie wybrać CC z któego bob cie zpainuje.

"a co do solifug, owszem, sa one zacne Smile zwlaszcza po wracie albo damnacji. jednak wszechobesny Husar troche przeszkadza, jednak nie jest to nie do obejscia"

Tak możemy w koło macieju xD. Na wszystko jest odpowiedź, kwestia jaka część meta ma to odpowiedź, a husarzy grają tylko w jednym decku(może sie mylę) i paru jego odmianach. Jak już tak bardzo sie boimy Wogów itd to od tego mamy calle i możemy mieć, w mojej opini słodziusie - saffi.

PS: Fakt, dorzucić pare landów by trzeba było. Po moich pyroclasmach tempo rafałowi strasznie opadało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Magic dla Szczecina Strona Główna -> Wasze Talie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin