Forum Magic dla Szczecina Strona Główna

Magic dla Szczecina

 

Opaline Messenger - niebieski kret z Voice'em

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Magic dla Szczecina Strona Główna -> Wasze pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bielin
Genialny



Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 13:21, 14 Cze 2007    Temat postu: Opaline Messenger - niebieski kret z Voice'em

Opaline Messenger 0 (R)
Creature Merfolk

Opaline Messenger is Blue.
Opaline Messenger is indestructible.
Opaline Messenger has Voice.
If Opaline Messenger becomes the target of a spell or ability an opponent controls, draw a card.
2: Opaline Messenger loses indestructibility until end of turn. Any player may play this ability.


0/1


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bielin dnia Pią 8:10, 15 Cze 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hebi
Zaawansowany



Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 17:24, 14 Cze 2007    Temat postu:

Kolejna karta z voicem także za 0 mana no okej i jest tylko 0/1 ale znów się czepie czemu ona jest MULTIKOLOROWA !!!! a zdolność odbierająca niezniszcalność powinna być za 1 albo conajmniej za 2 mana a nie za 3, co do zdolności drawu niemam zastrzeżeń

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wampir
Administrator



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 19:23, 14 Cze 2007    Temat postu: Re: Opaline Messenger - niebieski kret z Voice'em


Bielin napisał:
Opaline Messenger 0 (R)
Creature Merfolk

Opaline Messenger is multicoloured and indestructible.
Opaline Messenger has Voice.
If Opaline Messenger becomes the target of a spell or ability an opponent control, draw a card.
3: Opaline Messenger loses indestructibility until end of turn. Any player may play this ability.


0/1



Hmmm kolejne coś z zerem i wielokolorowe i niezniszczalne trche to nudne już niestety tyle postaci z tymi zdolnościami i kosztem.
A drugie to jest, że robi drawy stale oraz zdjęcie niezniszczalności jest za drogie imo zmiejszyć je do 1(ew.2).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bielin
Genialny



Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 23:47, 14 Cze 2007    Temat postu:

z kolorkami mi sie przegielo, planowalem zrobic karte dla kazdego koloru, myslac ze Golem jest Czerwony. ale on tez jest multicolorowy Smile

mozna zmniejszyc ability do 2 mana spokojnie i bedzie chyba Git, co ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wampir
Administrator



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 10:13, 15 Cze 2007    Temat postu:

Abilita raczej najlepjej wypadła by jak się zmniejszy do 1 bo wtedy wszystko się za sobą pokryje i nie będzie ani petardą ani crapem.Czyli wyjdzie taka akurat karta Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bielin
Genialny



Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 10:41, 15 Cze 2007    Temat postu:

hm, ale jak bedzie 2 to bedzie mocna karta (moze nie petarda, ale nie sredniak). wtedy bylke darkblast jej nie zabije tanim kosztem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hebi
Zaawansowany



Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 14:07, 15 Cze 2007    Temat postu:

Hmm ja nic niechcem mówić ale darkblast i tak go zabije ;p ( wkońcu blast daje -1/-1 więc intestructible nic tu nieda Very Happy ) a tak poza tym to już lepiej wygląda ta karta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bielin
Genialny



Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 21:27, 15 Cze 2007    Temat postu:

hehe, o ja glupi Smile w kazdym badz razie dmg go nie zabije tak latwo. mysle ze 2 mana dla tej abilitki bedzie spoko Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hebi
Zaawansowany



Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 21:56, 15 Cze 2007    Temat postu:

No ja bym się zastanowił czy jednak nie obniżyć kosztu do 1 many bo i mimo tego dalej będzie dobra postacią

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bielin
Genialny



Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 22:23, 15 Cze 2007    Temat postu:

wiesz, mi chodzilo o to zeby utrudnic zabicie go - bo przeciwnik bedzie go musial ubic tak czy siak. a ubicie og w 2 turze (np. shockiem) bedzie dla kontrolki bolesne. gdy koszt bedzoe 2, to ubicie Shockiem (najtanszym paleniem) bedzie juz kosztowalo 3. czyli jakas przewaga dla kontrolki bedzie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hebi
Zaawansowany



Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 22:43, 15 Cze 2007    Temat postu:

No niby racja ale jakoś niezbyt to do mnie przemawia. Najlepiej by było jakby się ktoś jeszcze wypowiadał na temat kart a nie tylko my

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Magic dla Szczecina Strona Główna -> Wasze pomysły Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin