Autor Wiadomość
Hebi
PostWysłany: Nie 11:56, 17 Cze 2007    Temat postu:

Ależ oczywiście Very Happy im więcej kart będziemy już mieli tym więcej kart będzie mogło sie ze sobą zgrywać a nawet kombować Very Happy
Bielin
PostWysłany: Nie 3:31, 17 Cze 2007    Temat postu:

im wiecej kart w secie, tym bardziej mozna kombinowac Smile
Hebi
PostWysłany: Sob 9:12, 16 Cze 2007    Temat postu:

Hehe no ciekawe co oni by na to powiedzieli Very Happy a to że karty będą się ze sobą zgrywać to od zawsze wiadomo, jest tylko pytanie jakie ?? Very Happy
Bielin
PostWysłany: Sob 0:21, 16 Cze 2007    Temat postu:

wiesz, jakos karty beda wspolgraly ze soba Smile jedne bardziej, drugie mniej Smile ciekawe co by powiedzieli na to wizardzi Razz
Hebi
PostWysłany: Pią 22:39, 15 Cze 2007    Temat postu:

Dokładnie głosowanie pokaże czy obie sie znajdą w secie czy tylko jedna z nich a co do komba to także kombuje sie ona z Healing Stone Very Happy
Bielin
PostWysłany: Pią 22:24, 15 Cze 2007    Temat postu:

wlasnie zauwazylem ze sie niezle bedzie kombowala w Aggro Deckach z Healing Song (karta mojego pomyslu:P) - czyzby pierwsze kombo nowego dodatku ? glosowanie pokaze Smile
Hebi
PostWysłany: Pią 22:14, 15 Cze 2007    Temat postu:

No racja że tylko z kartami wspomagającymi ona coś więcej będzie robiła Very Happy niech ci będzie że ta karta może już tak zostać bo w sumie racja z tym ze w kontrolkach nie pogra bo mają mało kretów a w naporach są znowóż małe krety
Bielin
PostWysłany: Pią 22:09, 15 Cze 2007    Temat postu:

wiesz, wychodze z takiego zalozenia:

- do kontrolek sie nie nadaje, bo one malo kretow maja i z reguly nie chca ich oslabiac
- do naporow tym bardziej, duzo malutkich kretow ktore maja zabic szybko, wiec nie chcemy ich oslabiac
- jedynie w Aggro deckach z silnymi kretami moznaby to zastosowac, jednakze silne krety beda sie oslabialy

wiec mi sie osobioscie wydaje, ze karta raczej srednia. no ale injury counterki mozna zdjac (np. Healing Stone, czy Healing Song) albo usunac poprzez np. blinka Smile czyli karta musi z czyms grac zeby cos robila Smile
Hebi
PostWysłany: Pią 21:59, 15 Cze 2007    Temat postu:

To wiadomo że samych petard w secie nigdy nie było i nie może być. Ciesze sie że zmieniłeś ja chociaż na uncommona Very Happy ale niedokońca jestem pewien czy 1 counter co ture na kreta to wystarczająco dużo ale to sie okaże w przyszłości
Bielin
PostWysłany: Pią 21:30, 15 Cze 2007    Temat postu:

uncommon moze byc, ale mysle ze 2 counterki ja dosc oslabia - pamietaj ze enchantment spada jak nie masz kretow - czyli taki WoG czy damnacja, czy cokolwiek mocnego niszczy tez enchantment. no i trzeba miec jakies krety zeby na nie nakladac counterki - czyli draw kosztem oslabienia naporu Smile

wydaje mi sie ze karta nie jest petarda, nie jest nawet mocna, wiec moznaby ja zostawic - jak juz pisalem, nie tylko petardy beda w naszym secie Smile
Hebi
PostWysłany: Pią 14:05, 15 Cze 2007    Temat postu:

Ja bym to zrobił Unkomonem a nie rerką i może zwiększył ilość injury counterków z 1 do 2 i koniec
Bielin
PostWysłany: Pią 10:38, 15 Cze 2007    Temat postu:

a kto mowil ze ma grac w Constructed? poza tym - jakies crap rerki musza byc Smile
Wampir
PostWysłany: Pią 10:17, 15 Cze 2007    Temat postu:

Co do areny tej to i tak nie jest za mocny pomysł.I też patrzeć pod względem agro to ta karta jest za wolna bo agro ma zabijać szybko a nie tracić turę na kartę, która zaczyna zabijać postacie.
Bielin
PostWysłany: Czw 23:53, 14 Cze 2007    Temat postu:

ale Arena ma zastosowanie w kontrolkach, a ta karta ma grac w deckach z kretami - a po takiej Damnacji czy Wracie - spada sama Smile

mozna tez wziasc pod uwage, ze zdolnosc Internal Injuries bedzie wykorzystywana jeszcze jakos (np. Extermination - czy jakkkolwiek to nazwiemy).

poza tym - nie wystawisz tego w 3 turze, bo coz mozesz miec w 3 turze na stole? co najwuzej wall of roots zeby Insanity moglo w 3 turze wyjsc Smile
Wampir
PostWysłany: Czw 19:15, 14 Cze 2007    Temat postu:

Taka ulepszona Arena, która się zrobiła zbyt potężna zamiast lose life masz tylko zmiejszenie postaci i nazwę można by zmienić.
A tak to jak się ją poprawi to może być wtedy Smile.
Hebi
PostWysłany: Czw 17:15, 14 Cze 2007    Temat postu:

Arena, która w zamian za draw z niej zmniejsza nasze krety i to tylko o -1/-1 i to nie w turze, w której nałożymy na kreta injury counterka przez co jest zbyt przegięta. Prawde mówiąc karta ta nieprzypadła mnie w ogóle do gustu
Bielin
PostWysłany: Czw 12:19, 14 Cze 2007    Temat postu: Insanity - Nowa Arena

Insanity 1BB (r)
Enchantment

At the beginning of Your upkeep, draw a card and put an Injury Counter on a creature You control. If You can't, sacrifice Insanity.


oczywiscie uwzgledniajac moje poprawki do zdolnosci Internal Injuries Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group